Hoe kan je een monitor op de Toshiba Camileo X200 zetten?

Ik wil de Toshiba Camileo X200 kopen, maar er zit alleen een kleine hdmi-uitgang in, voor monitors/tv. Nu heeft mijn monitor geen hdmi-ingang, maar wel een AV-ingang. (waar je zo'n 3,5 jack in kan doen, als ik het goed heb???) Hoe dit op te lossen? Een converter zat tussen de 60 en 100 euro, dus dat was geen optie. Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je je monitor als tv gebruikt (zonder PC) of direct wil zien wat je filmt kan je gewoon de USB->AV stekker gebruiken die meegelverd wordt (wordt niet bij alle specificaties gezet bij deze wel: http://www.bhphotovideo.com/c/product/822208-REG/Toshiba_PA3973U_1C0K_CAMILEO_X200_1080p_HD.html) Maar waarom zou je uberhaupt een videocamera op een PC-monitor aan willen sluiten. Volgens mij snap je niet wat normaal is in deze, laat me een poging wagen: Je filmt wat met je camera. Je haalt je SD-kaartje uit de camera, stopt hem in je PC, opent de bestanden en voila de filmpjes komen via je monitor naar je ogen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100