Ik wil een set extension tubes kopen voor mijn Canon EOS 1100D met 18-55mm IS II lens. Blijf ik mijn autofocus behouden? Zie aub. de extra uitleg.

Bij 2 van deze sets staat namelijk "Ook de autofocus blijft gewoon werken (wanneer er gebruik gemaakt wordt van de nieuwe AF drive)". Heeft mijn camera of mijn lens deze "nieuwe AF drive", ik weet namelijk niet wat deze "nieuwe AF drive" inhoudt? Bedankt

Toegevoegd na 17 minuten:
Met 2 van deze sets bedoel ik "Micnova AF Tussenringen Canon" en "Macro Tussenringen set Meike Delta Canon Economy". De "nieuwe AF drive" wordt niet genoemd bij de "Phottix AF Canon tussenringen metaal".

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

kijk of de contacten overeenkomen op de extension tube en de lens/ camera. Raadpleeg ook de adverteerder en vraag wat bedoeld wordt met nieuwe AF drive? Vraag dan gelijk naar het recht van teruggaaf als ze niet naar behoren werken.
Succes