"Het beste" is natuurlijk lastig om te beantwoorden, maar ik weet wel dat diverse bioscoopfilms zijn gemaakt met een Canon EOS 5D mark-II.
Zie het overzicht in de link hieronder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, dit heeft geholpen

Andere antwoorden (1)

Wat wieri374 zegt is volkomen terecht. Ik neem aan dat je deze camera zelf wilt gebruiken. Het zal er natuurlijk aan liggen in wat voor prijsklasse je denkt. Misschien kun je wat gedetailleerder zijn? Zelf heb ik de Nikon CoolPix S6300. Deze kost ruim honderd euro maar de foto -en filmkwaliteit is erg goed.