ik heb een sony handycam digital 8 vediocamera die niet opneemet wat zou de oorzaak zijn?

ik heb een sony handycam digital 8 videocamera die niet opneemet wat zou de oorzaak zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

op jouw vraag is zo geen antwoord te geven. Wat je kunt proberen is het volgende: sluit de camera aan op een televisie en controleer of je op TV datgene ziet wat je opneemt. Je weet dan in elk geval dat de beeld sensor ship ok is. Maak vervolgens de opname koppen schoon. Gebruik hiervoor een schoonmaak cassette. Als de camera hierna nog niet opneemt, denk ik dat je hem moet opsturen naar de sony service. Vraag wel eerst prijs op. Voor een goede 200 euro heb je een volledig digitale SD camera. Geen gelazer met bandjes meer en gelijk the state of the art in huis.
Succes