Canon Powershot S100: Hoe kan ik tijdens filmen op pauze drukken?

En indien dat kan.. hoe ga ik weer verder met filmen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.4K

Antwoorden (2)

Dat kan niet.

Ik heb de handleiding even doorgenomen en er wordt niets over gesproken. Dan heb ik een stelregel, staat het niet in de handleiding, dan kan het niet.

Dus het enige is om de opname te stoppen en een nieuwe te beginnen. Alle opnames kan je op de computer weer achter elkaar zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet, helaas deze camera heeft niet de mogelijkheid om het filmen te onderbreken.
Het is ook een fotocamera die als optie filmen heeft.
Dus je zal steeds opnieuw een nieuwe film moeten maken.
Wat je wel kunt doen en dat staat ook in het andere antwoord, dat is op je pc/laptop of wat dan ook je filmpje nabewerken.
Wil je dit een beetje leuk doen dan kan je met het onderstaande pakket al aardig uit de voeten.

http://ulead-videostudio.nl.malavida.com/d1211-gratis-downloaden-windows

Een schrale troost?
Ik heb een camera uit een heel ander segment en ook daar kan ik het filmen niet pauzeren................