Is er een soort dock waarmee je je telefoon op je helm kan zetten?

Ik zou graag opnamen maken tijdens het skiën. Nou kan je wel een speciale (dure) helmcamera kunnen kopen maar ik vroeg me af of dit ook met mn telefoon zou kunnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Nee, helaas. Je moet dus zelf aan de hobby. Houder voor in de auto, deze modificeren dat de telefoon ook goed vastzit en vervolgens de handel aan jouw helm maken
Gaatjes boren in de helm is eigenlijk geen optie want dan wordt de helm zwakker, dus de veiligheid minder. Plakken dus. Als je dit allemaal op een rij zet samen met het risico dat jou telefoon bij vallen helemaal aan gort kan gaan...... zou mijn keuze toch een helmcamera zijn. Naar mijn idee zijn die voor minder dan 100 euro te koop, robuust en waterdicht.
Succes