Is er ergens een Nederlandse gebruiksaanwijzing te vinden van de Sony Cybershot DSC-W220?

We hebben deze prachtcamera gekregen vanuit Amerika. Helaas alleen met een engelstalige handleiding. Op internet kan ik de Nederlandse versie niet vinden. Wie helpt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dounja,er loopt hier op GV heus wel iemand rond,die je wil helpen te vertalen.

Het beste antwoord

Even op het pdf-document klikken bij het linkermannetje,
dan bewegen er vier cijfers die je even in de rechtervakjes moet plaatsen en je kunt de pdf openen of opslaan.
http://diplodocs.nl/gebruiksaanwijzing-bedieningshandleiding/SONY/DSC-W220-_N
Klink misschien even ingewikkeld, maar is toch simpel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kijk eens hier op;

www.hoewerktdatding.nl

Vul merk en typenr. in en je krijgt de gebruikaanwijzing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar staat ie dus niet op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel een handige site +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze site heeft me al vaker uit de brand geholpen :)
Op diplodocs zijn héél veel gebruiksaanwijzingen te vinden!
Voor die van jou zie:
http://diplodocs.nl/gebruiksaanwijzing-bedieningshandleiding/SONY/CYBER-SHOT-DSC-W220-_P