waar kun je een goedkope goede spiegelreflex camera kopen?

voor mijn opleiding heb ik een spiegelreflex camera nodig! mijn voorkeur gaat naar een Canon (550D of 600D), heeft iemand enig idee waar je een goeie goedkope camera kunt kopen?

Toegevoegd na 8 minuten:
+link graag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Antwoorden (3)

Marktplaats

Toegevoegd na 28 minuten:
Ok, dan geef ik je ook nog de links...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen marktplaats, veel te vel kaf onder het koren,
Je wil een goedkope goede spiegelreflex...

Ik heb mijn 600D gekregen van mijn vriendje en ben er achter gekomen dat hij hem heeft gekocht tijdens de BTW-vrije dagen bij de Mediamarkt. Er gaat dan zo'n 19% van af. Die actie hebben ze wel vaker (of een andere goede actie).

Wat heeel handig is: als je die koopt bij de Mediamarkt, krijg je er een voucher bij voor een fotodagcursus bij de Nederlandse Fotovakschool (oid) voor maar €25!!

En wil je trouwens een tweedehandse camera, dan kan je toch gewoon rond neuzen op Marktplaats, eBay etc..... Das niet moeilijk ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die mogelijkheid voor een cursus (voor weinig geld of gratis) is een innitiatief van Canon en niet van Mediamarkt. Of je die camera nu bij Konijneberg of Mediamarkt koop, die cursus krijg je bij allebij.
Verder +1
Kijk bij Konijnenberg (http://www.fotokonijnenberg.nl/) of Kamera Express (http://www.kamera-express.nl/), dan heb je de beste prijs én garantie.