Goede onderwatercamera van onder de vijftig euro?

Ik zoek en goedkope onderwatercamera van onder de vijftig euro (mag er wel en klein beetje boven zitten). Hij hoeft niet diep te kunnen, vijf tot tien meter is genoeg, maar wel een zo hoog mogelijke resolutie, minstens 5 mp. Het liefste met optische zoom. Als één van bovengenoemde eisen/wensen een klein beetjeafwijkt, mag het ook.

P.S. Een gebruikte camera die zo goed als nieuw is mag ook.

Toegevoegd na 3 uur:
Extra eisen/wensen: het moet geen wegwerpcamera zijn, en het moet een digitale camera zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.8K

Het beste antwoord

De goedkoopste volgens http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/q/onderwater+camera

is de Canon PowerShot A570 IS van rond de 60/70 euro: http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/canon/powershot_a570_is/specificaties/856928/ meer informatie: http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/PowerShot_A570_IS/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh hoe kan dat? Ik zie alleen maar van alles over onderwatercamera's????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google anders op Canon PowerShot A570 IS of zoek op dat ding op de site van www.kieskeurig.nl

Andere antwoorden (2)

Ik zag ze vorige week liggen bij de blokker. Een prijs zag ik niet, maar heel duur zagen ze er niet uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Zou de kwaliteit dan goed zijn? Daar heb ik zo m'n twijfels over...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, tuurlijk, maar er zit een rolletje in dus langer dan een filmpje gaat ie toch niet mee.
Amadea
11 jaar geleden
Oh, dus zo'n wegwerpding. Dat bedoelt de vraagsteller vast niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, je bent helderziende!
Amadea
11 jaar geleden
Nee, ik kan goed lezen: met optische zoom - zo hoog mogelijke resolutie - maar een klein beetje afwijken. Dat is dus geen wegwerpgeval!
Bij de ANWB is een leuk digitale onderwatercamera te koop van Lenco. Ik heb deze reeds en maakt best mooie foto's, ook kan er een micro-sd kaart in, dus je kan heel veel fotograferen