Hoe heet het volgende fenomeen?: De grond filmen doordat je de opnameknop steeds indruk als je het shot wilt stoppen, maar daardoor juist ga filmen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stom? :-)
Maar wel heel herkenbaar... ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wel herkenbaar, maar zou niet weten hoe dat heet, gewoon even opletten dus.

Antwoorden (2)

Daar bestaat geen woord voor. Het woord dat je er aan zou kunnen koppelen is "onhandig" maar er bestaat geen definitie van dit fenomeen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heet boren. Je bedient de camera zoals je een boormachine bedient.