Ik wil een webcam installeren, zodat ik mijn konijn op afstand in de gaten kan houden. Welke dienst raadt u mij aan?

In het verleden geprobeerd via livestream.com en twitcam, maar die gaven na ongeveer een anderhalf uur zwart beeld, waarna ik handmatig moest refreshen.
Ik wil mijn konijn in de gaten houden, als ik b.v. langdurig weg van huis ben. Wat is mij aan te raden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat het wel om het konijn?
(langdurig van huis)
De KPN IRIS was een oplossing, maar die was veel te duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met langdurig van huis, bedoel ik meestal langer dan 3 uur, tijdens warm weer als vandaag. Ik heb al een webcam, maar sluit niet uit dat ik over een tijdje een betere aanschaf.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Konijn in de schuur zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heb ik vanavond echt gebakken konijn.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
bah...dat is vies...ik ging eigenlijk uit van mijn eigen schuur, die is nooit zo heet. Menselijke aard, vergelijken met hoe het bij jezelf is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Konijnen hebben ook recht op privacy!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snap eigenlijk niet waarom mensen hun konijn in de gaten willen als ze van huis zijn?
Met dit weer gewoon zorgen voor voldoende schaduw en water

Het beste antwoord

Webcams met live beelden van katten, honden, konijnen, een hert en zelfs baby's, kom je tegen op deze website: http://ww.com/? Het enige wat je nodig hebt is een webcam; dan kun je gratis een account aanmaken.
Pieter2011
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Goedkope Prepaid mobiel kopen met camera en deze met oplader richten op konijn. Als je het beest wilt checken even naar dat mobieltje bellen. Hou je de kosten in eigen hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb weinig, of eigenlijk helemaal géén ervaring met videogesprekken met de telefoon, maar moet er dan niet eerst iemand thuis de telefoon opnemen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt,dan moet er normaal gesproken thuis iemand opnemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan de mobiel gewoon instellen: automatisch opnemen (na 3x te zijn overgegaan) en op videoconferentie zetten.
Het kan je moet van je webcam een ip cam maken: http://www.networkcamerareviews.com/forums/about209.html&highlight= (lees hier meer over) Daarna moet je een app instaleren als ipcam en zo kan je alles in de gaten houden