ik maak foto's van mezelf met me mobiel met flits en dan zie ik me mondhoeken zo erg hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe bedoel je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zie je die rimpel zo dik die van je neus na je mond loopt.
en als ik in de spiegel kijk zie ik dat niet
Ritsuka
12 jaar geleden
Ligt denk ik aan de hoek warmee je de foto van jezelf maakt. Laat iemand anders eens een foto van je maken, met natuurlijk licht. Je zult er dan totaal anders uitzien.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk zie je dat alleen zelf omdat je er op let, laat een ander de fotos een beoordelen en stel de open vraag, zie je er iets speciaals aan. Als je eenmaal ergens op gaat letten, dan valt het je meer op, je weet wel net als rode auto, ineens zie je ze overal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doordat je van dichtbij fotografeert met flits, krijg je extra scherpe schaduwlijnen die jouw gelaatstrekken benadrukken. Je bent zelf niet gewend om zo te kijken en een foto laat je jezelf zien.