Wie weet een goedkope Canon spiegelreflexcamera zonder filmfunctie?

Ik zoek een Canon spiegelreflexcamera of Nikon ZONDER filmfunctie voor minder dan €300,- met 8 of meer megapixels!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

Ik heb zelf en Canon 400D. Een zeer veelzijdig apparaat. Doordat hij intussen "verouderd" is kan je hem rond de 300,- tweedehands wel vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spiegelreflex nieuw start al gauw zo rond de 400 euro. dan heb je alleen de body
Neus eens rond op marktplaats oid en zoek daar verder. Maar besef goed, als je alleen een body hebt, kun je nog niet fotograferen. Dan heb je ook lenzen nodig en die zijn ook niet voor niets.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je een 2e hands camera bedoelt. Nieuwe zijn a. duurder en hebben b. gemiddeld wel filmfunctie. Nu heb ik gesproken met een prof. fotograaf. Hij gaf aan dat de tweede hands camera's meestal afgeragd zijn en bovendien door het gebruik van overmatig kunststof niet zo betrouwbaar meer zijn. Zijn advies spaar even door en koop een nieuwe.