Ik heb een Philips DSR 8121 satellietontvanger. Ik moet Astra 23,5 ontvangen. Dit ontvang ik maar hij geeft dit niet aan. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb een HD-zenderpakket bij CanalDigitaal. Voor HD-zenders moet ik Astra 23,5 ontvangen. Dit ontvang ik niet op mijn Philips ontvanger maar wel als ik de kabel in een andere ontvanger doe ontvang ik wel Astra 23,5. Hoe op te lossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

ik ga er vanuit dan je een schotel heb met een dubbele kop.
(DUO LNB) een voor astra 19,2 en een voor Astra 23,5 bij het inlezen van de kanalen moet je aangeven dat hij de HD kanalen moet in lezen (de niet HD kanalen neemt hij dan vanzelf mee) Nederland 1 HD komt dan automatisch op 1 en nederland 1 NIET HD komt op nummer 281.