Wat kan ik doen tegen het ruisende geluid dat ik hoor als ik aan het filmen ben met mijn fotocamera?

Toegevoegd na 3 minuten:
Mijn merk camera: Panasonic Lumix DMC-TZ1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Antwoorden (2)

Niet heel veel denk ik, ligt aan de Ingebouwde microfoon in de camera, fotocamera's zijn sowieso niet sterk in filmen, maar goed daar is ie ook niet voor gemaakt. Misschien kun je bij de instellingen iets veranderen aan de microfoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan met Sony vegas, of final cut pro het geluid enigzins wegfilteren. verder kan je er niks tegen doen helaas.

Toegevoegd na 1 minuut:
Probeer ook eens om het windfilter uit te zetten bij de instellingen. wil ook nog wel eens helpen