Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel MP heeft het cameraatje dat zit bij het "Video Journal" van Girl Tech voor kinderen?

Het gaat om dit cameraatje:

http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?fh_params=fh_eds%3D%25c3%259f%26omitxmldecl%3Dyes%26fh_secondid%3D194568%26fh_lister_pos%3D1%26fh_location%3D%252f%252fbartsmit%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bbartsmit_11_147__1%257d%252fcategories%253c%257bbartsmit_11_147__1_5_148__0%257d%252fgeslacht%253e%257bmeisje%257d%26fh_refview%3Dlister

Veel zal het niet zijn voor die prijs, maar ik wil het wel graag weten voordat ik het aanschaf voor mijn nichtje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
650
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let vooral ook op het volgende: hoeveel megapixels er ook 'in' zitten, dat maakt allemaal geen barst uit als er een slechte lens in zit. En dat is vrijwel altijd zo bij dit soort cameraatjes. Megapixels kunnen geen mooier beeld maken dan de lens laat zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja misschien was de vraag ook niet zo handig gesteld...het gaat mij (en haar al helemaal niet!) totaal niet om hoeveel mp of welke soort lens...als er maar een beetje leuke foto's mee gemaakt kunnen worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet in een antwoord, omdat ik de specificaties van dit cameraatje niet ken: 'een beetje leuke foto's' heb je al wel snel, vooral als je ze gebruikt voor het beeldscherm (wat populair is) en niet om op A4-formaat af te drukken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Niet achter te komen, zelfs niet op de website van de fabrikant. Maar het is speelgoed, dus houd daar rekening mee.
Trouwens, op Ebay voor 9 dollar te koop.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding