Bestaat er een programma waarmee je je video kan bewerken met greenscreen?

Ik wil met greensccreen mijn video's bewerken, en als het kan mag het ook anders dan goen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1.7K

Het beste antwoord

Dat kan gewoon met Windows Movie Maker. Op de video kun je zien hoe je het moet doen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

De meeste videobewerkings programma's ondersteunen deze functie. Een van de populairdere is sony vegas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan ook met Adobe Premiere Pro of Adobe After Effects.
Wel flink dure programma's, maar een gratis 30 dagen trial kun je hier downloaden: http://www.adobe.com/nl/downloads/
Ik heb ze allebei gebruikt, maar dan voor een bluescreen, maar greenscreen is ook mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Pinnacle 15 Studio HD en dat werkt ook perfect. Ook met andere kleuren, als blauw.