Mijn canon Ixus 105 (roze) heeft water over zich heen gekregen in m'n tas. Nu brand er een rood lampje Kan ik hem nog gemaakt krijgen? :'(

Stomstomstom Normaal zit hij ook in een hoesje....
Dit is me gisteren gebeurd. Hij heeft al een nacht gedroogd. Het rode lampje blijft branden dan fel dan minder fel. Iemand tips hoe ik hem weer aan de praat kan krijgen? Of kost het veel om hem te repareren? Hij is nog niet zo oud maar heb het bonnetje geloof ik niet meer....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ik zou hem eens een paar dagen in een bak met rijst leggen, goed onder het rijst. Wil het vocht er wel eens uittrekken.
Of anders even langs de zaak waar je hem kocht. Misschien hebben zij wel je gegevens in de computer staan en dus ook een kopie-bon

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord was ook de enigste die ik erop kreeg ;-) Bedankt!