Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goeie maar betaalbare camera?

Ik zou graag een nieuwe camera willen, waar je goeie foto's mee kan maken. Dan bedoel ik niet zo klein miezerig dingetje om het zo te noemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Kijk eens op de volgende websites:

Kieskeurig.nl
Vergelijk.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Canon powershot sx30 is

Of eentje uit de eos serie, maar dna heb je wel meteen een spiegelreflex!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben erg tevreden over de panasonic lumix. Deze scoort ook goed op kieskeurig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lumix is een superserie.
Ik heb er twee thuis, een grotere en een hele kleine en heb mijn broer en zus er ook al één aangepraat, die waren er ook zeer content mee.
't Is niet de allergoedkoopste, maar qua kwaliteit zeker één van de besten.
+
Voor de gemiddelde plaatjesschieter is de Panasonic TZ-18 een prachtig apparaat. Kost bijvoorbeeld bij foto booms in amsterdam nog geen 250.- euro. Met GPS en wat meer mogelijkheden om snel opnames achter elkaar te maken heb je de TZ-20 voor ongeveer 300.-. Qua fotokwaliteit maakt het weinig uit.
Je hebt een bereik van 24-486 mm en een goed werkende stabilisatie.
Als je geen professional bent heb je eigenlijk niet meer nodig en ben je gek om meer te betalen en met kilo's aan verwisselbare lenzen rond te gaan lopen.
Wil je meer indruk maken kijk dan bijv. naar de Panasonic FZ-45. Maar die stop je niet even in je broekzak.
En de beste camera is de camera die je bij je hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoom.nl staan een hoop tests door de pro's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De consumentenbond heeft gemiddeld wel twee keer per jaar tests van digitale camera's. Elke keer weer nieuwe er bij en andere "beste koop".
Wat de prijs betreft, elke camera is betaalbaar, maar het ligt er maar net aan hoe ver jouw budget strekt....
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Mijn wens was ook een goede camera, mijn voorkeur was Canon Eos (D550?). Ik heb mij laten voorlichten bij een fotovakhandel en ben thuis gekomen met een Canon PowerShot SX230 HS. Echt super, kwaliteit van de foto's, zeer uitgebreide mogelijkheden en ook snelle snaps.
De gebruikaanwijzing en daarmee de mogelijkheden zijn volgens mij bijna net zo uitgebreid als bij de Eos. HD kwalititeit film en GPS. Verder instellingen te over nog niet alles geprobeerd. Veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben heel tevreden over mijn fuji finepix digitale camera.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding