WIE WEET HOE IK EEN VIDEOBAND VAN PHILLIPS 2000 OP EEN ANDER MERK VIDEOBAND KAN ZETTEN OF OP DVD

IK HEB EEN FILMPJE VAN MIJN DOCHTER TOEN ZE 3 MAANDEN WAS NU IS ZE 25 EN WIL DEZE NOG EEN KEERTJE GRAAG TERUG ZIEN

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom schreeuw je zo? Weet je niet dat je niet in hoofdletters moet schrijven als je een vraag stelt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, het doet pijn aan m'n oren...

Het beste antwoord

Bij vrijwel iedere fotograaf kun je dit soort zaken laten doen. Ik zou even rondkijken en navraag doen. Misschien scheelt het veel in prijs...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de hema of kruidvat kan dat voor je doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de videospeler nog hebt, kan je dit als video bestand op je harde schijf zetten. Dit duurt de vollediige tijd van de videoband en neemt ook wel ruimte in beslag dus even kijken of je opslagruimte op de HD groot genoeg is! Daarna kan je met een brandprogramma bijv. Nero dit bestand branden op een DVD en eventueel indien nodig coverteren dus omzetten. Heb je de videospeler niet meer dan wordt het een ander verhaal. Er zijn Videorecorders waarbij een dvd recorder zit ingebouwd(dus dubbel) waarbij je zowel video als dvd kunt afspelen maar ook kunt opnemen cq overzetten. Leuk als je meer van dit werk wil doen en als je nog veel videobanden hebt liggen. Anders echt even naar iemand toe die dit kan/wil doen er zijn ook bedrijven die dit doen. Je kan dan eventueel de volgorde aangeven als er meer banden zijn, er kan een muziekje onder worden gezet etc. Kostenplaatje??
Succes
Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Zo simpel gaat dat nou ook weer niet!
Je gaat er van uit dat de PC een video-ingang heeft en dat er capturing software aanwezig is. Dan is het vaak nog een crime om het geluid sync te krijgen en het vraagt een enorme hoeveelheid diskruimte. Om maar nog niet te spreken over het probleem om er een DVD mee te authoren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dvd recorder aansluiten dan maar op een v-2000 videorec ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee het gaat inderdaad niet zo simpel. Ik ben er van uit gegaan dat er inderdaad een videoingang is. Er zijn trouwens kleine apparaatjes die als tussenconnector kan gebruiken. een vrien van mij det gebruikt dat veelvuldig. Verder ben ik er van uit gegaan dat een video van 25 jaar geleden gen geluid had, vandaar mijn opmerking laat dit doen dan kan er nog geluid/muziek onder gezet worden!
Sorry als dit niet duidelijk genoeg was, ik zal rpoberen de volgende keer meer na te denken!
Ik had eens een oud videofilmpje waarmee ik naar een videotheek ben gestapt (videoland als ik het me goed herinner), Zij hebben er toen een DVD'tje van gemaakt.
Het kostte wel een paar centen, maar ik ben er nog steeds blij mee.