Iemand ervaring met deze camera: Sony Cybershot DSC-W510 (Roze) ?

Ik zoek een (het liefst roze) camera die goed kan filmen en natuurlijk ook goede foto's maakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Bij de Consumentenbond scoort dit toestel slecht: het cijfer 4,8.
Als nadelen worden genoemd:
Kwaliteit video zeer slecht: bij daglicht overbelicht en onscherp en geluid is hol en vervormd zonder hoge tonen, met een dreunende bas
Fotokwaliteit net niet voldoende
Scherpte bij goed licht net niet voldoende, in telestand ruim onvoldoende
Trillingen van de hand worden zeer slecht gecompenseerd (alle foto's hebben flinke kleurruis en zijn een beetje vaag)
Foto's bij weinig licht onvoldoende: te donker en het bewegende onderwerp vertoont kleurruis
Handleiding onvoldoende (op papier slechts de basis en digitaal geen bladerfunctie)
Kwaliteit scherm in afspeelstand ruim onvoldoende (verhoogd contrast, minder scherp en groen getint)
Gebruiksgemak net niet voldoende: o.a. afdrukvertraging (0.56 sec) en bij afspelen video geen slow motion of per beeldje verspringen
Geflitst portret net niet voldoende
Video van klein onderwerp (macro) onvoldoende (gemiddelde vergroting, maar onscherp)

Veel gebruikers van de camera denken daar kennelijk anders over. Lees de reviews maar:
http://www.testfreaks.nl/digitale-camera/sony-cyber-shot-dsc-w510/user-reviews/
Experts geven de camera het cijfer 8, gebruikers zelfs een 9,6!
Pieter2011