Wat is de beste camcorder?

Ik ben op zoek naar een camcorder van 0 tot 400. Ik wil hem gebruiken voor Youtube video's. En graag met Optische beeldstabilisatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Heb 2 leuke modellen van onder de 400 euro van Sony en Canon in vergelijk gezet. (bron)

Het mooie van deze camera's is dat je de .M2TS bestanden (AVCHD) van je camera zo naar youtube kan uploaden. In principe zou je dus met het kaartje in de camera (met usb aangesloten) zo kunnen gaan uploaden na een opname.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je hem trouwens alleen maar gaat gebruiken voor youtube zou ik kijken voor nog goedkopere modellen aangezien youtube de video's toch comprimeert.

Toegevoegd na 4 minuten:
Goedkopere camera erbij gezet. (bron2)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Comprimeert youtube alle video's, ik upload zelf namelijk wel eens 1080p video's en die zien er toch wel heel erg scherp uit. Wel een interessant weetje overigens.