Wat is op dit moment een goede compact camera met goede lens voor dichtbij- en macro fotografie. Prijscategorie. EUR 100-200 Ik zag de Olympus VR-310

Ik zoek een handzaam model, die je zo even meeneemt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Kijk eens rond bij de Panasonic Lumix serie.
De DMC-TZ10 voldoet wel aan je eisen. Hij komt alleen rond de 230 uit.
Zijn voorgangers zullen voordeliger zijn en voldoen ook aan je eisen (ikzelf heb de DMC-TZ7 en kan hier echt hele mooie macro-foto's mee maken, terwijl hij ook goed zoomt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb ook een Lumix en die is heel erg goed.
mooie foto's, makkelijk in gebruik, en erg stevig. (in water laten vallen en hij doet het nogsteeds, ik heb wel meteen de batterij eruit gehaald en hem 5 dagen laten drogen tot ik zeker wist dat hij helemaal droog was.)
dus ja, dat is echt een aanrader!