De canon ixus 220 hs heeft een paar creatieve filters, weet niet of soft focus daar ook bij zit, wel miniatuur en kleur accent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of die camera er is weet is niet. Maar die filters kan je goed zelf maken.
Een beetje folie en daaroverheen wat vaseline. Of een jampotje, of een panty. Enz. Je kunt van de gekste dingen een filter maken en doorheen fotograferen.
Ook gewoon leuk om te proberen. Wat is nu leuker om geen controle te hebben.