intunes films en en windows media player

ik heb wat films die ik alleen kan afspelen via windows mediaplayer. maar het lukt me niet om ze in itunes af te spelen en op me ipod te zetten. is dat domheid of moet ik eerst converteren(ofzo)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (4)

Je moet ze converteren. Ik kwam zo aan mijn iPod. Een man bood hem heel goedkoop aan als nieuw, en toen we hem inplugden vonden we allemaal muziek en films van mediaplayer. :) Hij dacht blijkbaar dattie stuk was, en heeft gedacht, weg ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er aan wat voor bestand het is.

En dat je films met itunes wil afspelen kun je instellen bij een willekeurige film bij eigenschappen en dan openen met itunes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet ze converteren ja, handbrake is hier een heel handig en makkelijk programma voor!
Google maar eens op "handbrake download"!
Ze moeten naar .mp4 geconverteerd worden.
Succes en groeten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om ze af te spelen in itunes zult U met het volgende programma een hele goeie kans van slagen hebben. :

http://www.freemake.com/

Als het converteren gedaan is ( eenvoudiger kan het in dit programma niet,want U drukt op het icoon Mp4 ,zoekt de films op..en voert ze in .)
Als U dan als output map aangeeft iTunes is het al klaar !

Groet:Zoekertje