Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

intunes films en en windows media player

ik heb wat films die ik alleen kan afspelen via windows mediaplayer. maar het lukt me niet om ze in itunes af te spelen en op me ipod te zetten. is dat domheid of moet ik eerst converteren(ofzo)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
769

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je moet ze converteren. Ik kwam zo aan mijn iPod. Een man bood hem heel goedkoop aan als nieuw, en toen we hem inplugden vonden we allemaal muziek en films van mediaplayer. :) Hij dacht blijkbaar dattie stuk was, en heeft gedacht, weg ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er aan wat voor bestand het is.

En dat je films met itunes wil afspelen kun je instellen bij een willekeurige film bij eigenschappen en dan openen met itunes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet ze converteren ja, handbrake is hier een heel handig en makkelijk programma voor!
Google maar eens op "handbrake download"!
Ze moeten naar .mp4 geconverteerd worden.
Succes en groeten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om ze af te spelen in itunes zult U met het volgende programma een hele goeie kans van slagen hebben. :

http://www.freemake.com/

Als het converteren gedaan is ( eenvoudiger kan het in dit programma niet,want U drukt op het icoon Mp4 ,zoekt de films op..en voert ze in .)
Als U dan als output map aangeeft iTunes is het al klaar !

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding