ik kan geen foto uploaden

op Twitter wil ik een profielfoto uploaden, maar hij mag niet groter zijn dan 700k, en mijn foto's zijn allemaal gewoon groter dan dat? hoe kan ik een foto maken die kleiner is dan 700k of precies 700k? want ik wil nl. geen plaatjes van het internet

Weet jij het antwoord?

/2500

Verklein je plaatje eerst met paint, of een ander programma waar dat mee kan. Sla hem vervolgens op als JPG of PNG (geen BMP!). Dan is de bestandsgrootte ook meteen een stuk kleiner.

Kijkt U eens op deze website,waar via Internet elke foto geconverteerd kan worden én verkleind ! http://www.picresize.com/ Groet:Zoekertje

Ik ken dit probleem niet terwijl ik toch regelmatig foto's verzend. Het gratis programma Tweetdeck (andere lay-out dan twitter en handig) laadt zo foto's in die je zelf op de compu hebt staan. Je kunt foto's ook op Flickr.com zetten. Tegenwoordig kun je dan bij de foto de twitterknop aanraken en de foto wordt ingeladen en je kunt de tekst erbij redigeren. Succes. Toegevoegd na 6 minuten: Oeps. Heb de vraag niet goed gelezen. Mijn vergissing. Je kunt gratis Photofiltre of Gimp downloaden, allebei fotobewerkingsprogramma's. Daarbinnen kun je foto's verkleinen. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100