Tegelijk flitsen

Hoe heet het als je bij een concert enz. Tegelijk een foto maakt zodat je allemaal flitsen ziet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flitsen tijdens een concert heeft geen nut. Misschien wel als je binnen 8 meter van het onderwerp staat. Sta je verder dat zal je foto vrijwel zeker mislukken.
Je ziet mensen flitsen in een stadion op 100 meter afstand, zonde van je batterijen. Betere resultaten zal je halen als je de ISO omhoog gooit. De kwaliteit wordt bij veel camera's wat minder, maar waarschijnlijk niet zo slecht dan wanneer je flitst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevallig ook die reclame van de Nikon ofzo op RTL 4 gezien? (ik dacht dat het Robbie Williams was of niet ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien lijkt het zo als je er een foto van neemt, omdat in het donker de sluitertijd groot is?

Het beste antwoord

Dat heeft geen naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een flitsconcert ;-)