Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een mooie, betaalbare en goede telezoomlens voor mijn canon D500 als aanvulling op de 18-55mm lens? (liefst van canon zelf)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
976

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf een 70-300 lens van canon en die bevalt goed. ik heb wat lenzen voor je opgezocht en het is goed opletten welke lens waar het goedkoopste is. De prijzen willen nogal eens verschillen per site. Ik weet niet wat je te besteden hebt maar je kunt ook nog kijken naar een 18-200mm lens bijvoorbeeld. Op de betreffende sites staan er genoeg om uit te zoeken. Als goedkoper alternatief heb ik een tamron lens voor je opgezocht.
Succes met uitzoeken en veel fotografeer plezier gewenst.

Toegevoegd na 2 minuten:
De tamron lens heeft wel een heel andere filter diameter dan de canon, nl 62mm ipv 58 mm. Mocht je wel een tamron aanschaffen heb ik nog een zgan uv filter liggen. Als je daar belang bij hebt geef je maar een gil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zou zelf de 70-300mm nemen (tegenwoordig met stabilisator) ook een goede lens om mee te nemen, bedoel dan met betrekking tot de afmetingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding