Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan met mijn Canon 550D ook filmen. Dit heb ik vanmiddag uitgeprobeerd.

Maar bij het bekijken op mijn PC liep het geluid niet synchroon met de beelden. Hoe kan dat en wat doe je eraan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
727
Kimath
13 jaar geleden
Is het een HD-camera? Dan is je pc mogelijk te traag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat eerste moet worden bepaald waar de oorzaak ligt. In je camera, het bestand, de computer, enz.
Heb je dit ook op een anderen computer, met een andere speler (zoals bv VLC player)?

Hiernaast kan je eens bij je camera op forums kijken, en zien of er meerdere zijn met dit probleem. misschien is er wel een firmware upgrade die dit probleem oplost.

Toegevoegd na 10 minuten:
Met deze link wordt er ook over gesproken. Het lijkt wel een probleem in de pc te zijn.
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1031&message=35385427

Hiernaast is de camera natuurlijk een echte FOTO-camera. Het filmen is niet de hoofdzaak en zal waarschijnlijk ook minder goed zijn als een volwaardige filmcamera.
De camera zal wel goed zijn in het maken van... foto's. Op consumenten kwaliteit dan. Aangezien het een low-budget consumenten SLR is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding