Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke toestellen zit Android?

C.q: op welke toestellen kan je 't installeren? Indien je 't zelf moet installeren: kan je 't gratis van Google downloaden?

PS: ik zet de vraag onder 'camera's', want ik zoek een toestel waar je ook goede foto's mee kan maken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
674

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op dit moment zijn alleen de T-mobile G1 en de HTC Magic verkrijgbaar met Android.

Binnenkort komen ook de HTC Hero, T-mobile MyTouch en Samsung i7500 uit met Android.

Check de bron, je kunt als je naar benedenscrollt aan de rechterkant selecteren op besturingssysteem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er staan meerdere telefoons met android om de hoek. Die komen bijna uit. Samsung en HTC zijn bezig met modellen.

Android moet echt van te voren geinstalleerd zijn op de telefoon. Je krijgt het niet zomaar op een standaard Symbian telefoon.

Naar mijn weten is nu alleen de G1 te koop van Google.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is een Symbian telefoon?
Dit zijn toch de G3 toestellen. Die zijn er al een tijdje hoor. Mijn Nokia N96 heeft dat bijvoorbeeld. Hoewel ik meer als van de helft wat erop zit totaal geen idee heb...

Maar er komen later dit jaar een aantal toestellen op de markt die dit per definitie wel hebben. Onderandere de Samsung, LG en Nokia komen met nieuwe android toestellen...

En voor zover ik weet kan je de applicaties die niet voorgeïnstaleerd moeten zijn. Later alsnog op een toestel zetten. Om de heel simpele reden dat het vaste geheugen dit niet aankan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit gedeelte kan ik niet ontcijferen:
'En voor zover ik weet kan je de applicaties die niet voorgeïnstaleerd moeten zijn. Later alsnog op een toestel zetten. Om de heel simpele reden dat het vaste geheugen dit niet aankan…'

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding