Heeft iemand ervaringen met de Nikon P7000, ik overweeg deze aan te schaffen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ik lees in verschillende tests dat de Canon G12 beter is. Deze heeft echter wel minder zoom, dus als je vaak dingen op grotere afstand (dieren bijvoorbeeld) schiet is de Nikon een zeer goede keus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Leef je uit! Ik heb er geen ervaring mee, maar deze site weet vaak wel goed waar ze het over hebben.

http://www.letsgodigital.org/nl/27081/nikon-coolpix-p7000/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit de testen van de verschillende fotbladen komt de d7000 er goed uit. Van de nieuwe middensegment camera's is het de betere die momenteel te krijgen is. Volgens foto digital is het een beest van een camera. Ik zou als ik nu een camera zou moeten aanschaffen absoluut hiervoor gaan. En Nikon is uiteraard goed.