Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe groot (qua giga bites) mag de compact flash card zijn voor het volgende fototoestel: Minolta Dimage 7

Dit toestel is al wat ouder en geleverd met een 16mb compact flash card. Dat is natuurlijk niet meer van deze tijd. 1 of 2gb zou in mijn geval al meer dan genoeg zijn, maar kan het toestel dat aan?

13 jaar geleden
in: Camera's
945

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo,
Volgens een Tweakers rapport kan de camera de compact flash cards maar ondersteunen tot 1 GB.
Maar een grote card zou ik altijd proberen als je van iemand er eventjes 1 mag uitproberen.
Want niet iedere camera geeft het maximale verbruik aan gerelateerd aan de compact flash card.
Het is goed mogelijk dat de camera niet verder gaat dan maximaal 999 foto's per card, terwijl er technisch gezien er veel meer op kunnen.
Indien u in Zuid-Oost Brabant woont, kunt u een grotere CF Card van mij testen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor dit toestel mag je maximum 2 Gigabyte compact flash gebruiken. Dus ruim plaats genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding