Kan iemand mij vertellen wat de inhoud is van mijn Tascam US122-L interface?

Dit is toch mijn externe geluifdskaart en pre-amp in 1 in de interface? Ik wil graag mijn kwaliteit verbeteren en ik denk dat het slimst is om een losse preamp te kopen en een extern of interne geluidskaart van meer kwaliteit. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Het is mij niet duidelijk wat je met je vraag bedoeld? De tascam is bedoeld om bv geluidstracks zang gitaar etc toe te voegen aan je muziek altijd samen met een computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vraag is of er een ingebouwde geluidskaart en pre amp in zitten, en of het slimmer is een losse preamp te kopen om aan te sluiten op deze interface omeen beter geluid te creeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit wel een preamp in die je microfoon of gitaar omzet naar digitaal zodat je met de Cubase software dit kunt invoegen bij je muziek. Het is dus geen externe geluidskaart. Wil je beter geluid uit je computer hebben moet je een bv USB geluidskaart aanschaffen, welke? daar kan ik je niet over adviseren.