Op welke datum is de nieuwe Ipod Touch (4e generatie) verkrijgbaar in de winkel?

Dus niet wanneer ik hem kan bestellen, maar inpakken betalen en meenemen.

paulus811
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, ik weet niet antwoord. maar ik heb wel gehoord dat de camera echt poep is, als je het daarvoor koopt. 0.7megapixel en de 'hd' recording is niet zo geweldig als ze zeggen. Ook kun je er volgens mij geen photo;s mee maken....
just saying
paulus811
13 jaar geleden
Hi quaas, klopt wat je zegt. De ipod touch is te dun om er dezelfde fotocamera als de Iphone in te stoppen, erg jammer. De HD kwaliteit van filmen zou wel hetzelfde zijn en de voorbeelden die ik gezien heb waren redelijk tot goed. Het blijft natuurlijk wel een mp3 speler en geen full HD camera, ik begrijp dus dat er beperkingen zijn. Ik heb (stom) mijn vorige Ipod touch verkocht dus moet nu wel een nieuwe, maar twijfel of het toch niet een Iphone moet worden, die dan wel minstens 3x zo duur is.

Antwoorden (1)

Het lijkt erop dat hij vanaf 20 september beschikbaar is in de winkels.

Kan natuurlijk wel nog uitgesteld worden.