Kan niet zo goed tegen reclame op de radio.?

laat staan dat nieuws. Zijn er draagbare radio's zonder reclame?

een maand geleden
in: Audio
ronron1212
een maand geleden
Nee want elke radio ontvangt de zelfde zenders.
tinus1969
een maand geleden
Tijd voor een abonnement op Spotify ofzo.
LeonardN
een maand geleden
Wat tinus1969 zegt.
Je maakt van iets een probleem waar allang een oplossing voor bestaat. Een radio die geen reclame/nieuws zou laten horen zou dan dus stilte laten horen. Gewoon een MP3-speler (smartphone volstaat ook) met eigen muziek erop, of een premium Spotify of Youtube music abonnement en je kan precies horen wat je wil horen.
Ikhebgeenidee
een maand geleden
Voor een draagbare radio, zoals in de vraag staat, zijn er alternatieven.
Is die er ook voor (dab) wekkerradio?
LeonardN
een maand geleden
@ikhebgeenidee
Een smartphone is een oplossing voor bijna elk media-apparaat.
Zowel radio als streamdienst als MP3 als wekker is mogelijk.
Ritsuka
een maand geleden
Het gaat niet om het radio apparaat, het gaat om wat er uitgezonden word, en daar verander je niks aan. Inderdaad Spotify Premium of Youtube Premium nemen, kun je afspelen via een smartphone of tablet.

Antwoorden (1)

Ja maar dan moet er wel middengolf op zitten. Afstemmen op 1485 KHz en in de buurt van Blaricum.
Plaatje bij antwoord
een maand geleden