Wat is mogelijk met uitbreiding speakers op versterker?

Ik heb een versterker en heb uitgang a en b voor boxen. Is er een manier om er een kastje of iets tussen te zetten en dat ik dan de boxen via een app kan bedienen? Het gaat in principe om 3 plekken met boxen, dus dan kom ik met a en b 1 plek tekort. Daarbij wil ik ze graag kunnen aansturen met een app ipv naar de versterker lopen en knopje op b zetten bv.
Er kan tegenwoordig zoveel dat ik niet meer weet wat beste is enz. Heb al van alles met Google aangestuurd. En ik stream dus via google naar mijn versterker. Hoor graag jullie ideeën hierover!

11 maanden geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Precies wat jij je voorstelt bestaat als kastje.
Deze fabrikant maakt ze o.a https://flow.audio
Het is dus een smart speaker switch met app control.
11 maanden geleden
Mier72
11 maanden geleden
Wauw. Dankjewel. Ik ga kijken!