kan je met de Acculader druppel DMP alle accu's opladen ?

Toegevoegd na 38 seconden:
mijn accu staat op de foto en is 12 volt.

Toegevoegd na 3 minuten:
mijn accu staat op de foto en is 12 volt.

met de lader op de onderste foto wil ik hem opladen , is dat mogelijk ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Niet alle accu's kun je ermee opladen.

Op de voorkant van de adapter van je druppel DMP staat of dat in jou geval mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dit een 12 Volt lader is kan het in principe maar het lijkt mij een lader met een zeer laag vermogen waardoor het dagen, zoniet weken zal duren voor die geladen kan worden.
Zo te zien lijkt mij dit iets voor motorfietsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en met de accualder die je nu in de afbeelding ziet dan ? (ferm )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DAT is een acculader, die zal veel vlugger uw accu opladen. In principe kan u het zelf gemakkelijk beredeneren.
Bv: een accu van 50 Ah kan u met 5 Ampère hem opladen in 10 uren ( 50 Ah / 5 A = 10 h) dit is natuurlijk theoretisch en met een volledig lege batterij. Dit ter info.