Wat kan ik doen als één van mijn Airpods niet meer wil opladen?

Goedenavond,

Sinds vanochtend wil mijn rechter AirPods (tweede generatie) niet meer verbinden met mijn iPhone X. Vrijdagmiddag heb ik de AirPods voor het laatste gebruikt en maandagochtend uit mijn tas gehaald, de case en de pods waren leeg waardoor ik ze eerst volledig heb opgeladen. Tot mijn verbazing verbindt enkel mijn Linker AirPod nog.

Wat heb ik gedaan:
- volledig opladen
- case schoongemaakt (contactpunten)
- AirPods middels een andere case proberen te verbinden (tevergeefs)
- Poging om te resetten, dat wil echter niet (ontkoppelen en 15 sec. knop indrukken totdat deze Oranje knippert). Het oranje knopje komt niet te voorschijn, ook niet na 30+ seconden;
- ontkoppelen, opnieuw koppelen etc.

Het rare is dat wanneer de 'verkeerde' AirPod er in zit, de oplaadcase een groen knippert lichtje geeft. Wanneer enkel de goede AirPod er in zit brandt hij continue groen.

Kan iemand mij verder helpen om mijn AirPod te laten verbinden, te resetten of mij vertellen wat een groen knippert lichtje betekent?

een jaar geleden
in: Audio
1.8K
fremar
een jaar geleden
Als een van de AirPods nog steeds niet werkt, stelt u de AirPods opnieuw in of neemt u contact op met Apple Support.
fremar
een jaar geleden
https://support.apple.com/nl-be/HT209581

Antwoorden (1)

Als één van je Airpods niet meer wil opladen, kun je het beste eerst de oplaadcase resetten. Hiervoor houd je de achterkant van de case ingedrukt totdat het lampje knippert. Als dit niet helpt, kun je contact opnemen met Apple Support voor verdere hulp.
10 maanden geleden