Hoe kan ik van mijn draadloze speaker mijn usb stickje met muziek met koptelefoon af luisteren?

Ik heb een Caliber hpg409bt draadloze speaker zodat ik lekker op de bank mijn usb stickje met muziek af kan luisteren.Helaas er zit geen koptelefoon aansluiting op.Is het mogelijk om met een draadloze koptelefoon mijn muziek af te luisteren?Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Picture for question
een jaar geleden
in: Audio
Wilbury
een jaar geleden
Klopt,hpg407bt,sorry.
LeonardN
een jaar geleden
Is dit een oplossing?
Zet je muziek op je smartphone. (hopelijk 1 met minijack uitgang)
Koop een minijack-minijack kabel.
Als je wil kan je nu je telefoon op je speaker aan via minijack op de AUX-ingang.
OF
Je gebruikt een koptelefoon met je smartphone.

Antwoorden (1)

De HPG407BT heeft geen audio-uitgangen. Noch analoog, noch digitaal.
Je zult dus uit moeten wijken naar een ander apparaat.
SimonV
een jaar geleden
+ 't Is helaas niet anders. Wellicht muziek afspelen via een bluetooth apparaat waar een usb stick in past.
Wilbury
een jaar geleden
Dit apparaat heeft bluetooth en er kan een usb stick in.Alleen geen koptelefoon.
Jammer maar bedankt voor de informatie.