Mijn oortjes werken maar langs 1 kant op mijn pc, hoe los ik dit op?

Als ik mijn oortjes aansluit op mijn oc dan komt het geluid maar van 1 kant. Maar als ik dan een beetje draai enzo dan werken mijn oortje wel langs 2 kanten dus mijn oortjes werken op mijn pc. weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn oortjes langs 2 kanten kunnen werken. waarschijnlijk een slecht contact ofzo maar weet niet hoe ik dat moet verhelpen.
Ik heb al andere oortjes en zelf koptelefoons geprobeerd maar bij die werkte ook alleen de linkerkant.

een jaar geleden
in: Audio
1.1K
fremar
een jaar geleden
https://nl.wikihow.com/Oordopjes-repareren
TurfGraver
een jaar geleden
Oortjes met microfoon (headset)?
Of aansluiting pc voor headset?
jamies
een jaar geleden
gewoon oortjes zonder microfoon
jamies
een jaar geleden
3.5 mm jack aansluiting
TurfGraver
een jaar geleden
Is die jack bedoeld voor hoofdtelefoon of headset (trrs)?
jamies
een jaar geleden
hoofdtelefoon

Antwoorden (1)

Probeer een andere koptelefoon om te controleren of uw huidige koptelefoon moet worden vervangen. Als de andere koptelefoon werkt, neemt u contact op met de fabrikant van de oorspronkelijke koptelefoon en vraagt u of u een vervanging nodig hebt.
Controleer het uitvoerapparaat onder Uitvoer . U kunt ook met de rechtermuisknop op het pictogram Geluid in de taakbalk klikken en Geluidsinstellingen openen selecteren.
een jaar geleden
jamies
een jaar geleden
het niet aan mijn koptelefoon of oortjes. heb al verschillende oortjes geprobeerd en enkel de linkerkant werkt.