is mijn geluid stuk of kan ik het nog oplossen?

mijn laptop geluid is helemaal weg. hij heeft per ongeluk een tik gekregen en het geluid is helemaal weg. het is een oude laptop. heb bij de instellingen gekeken maar het uitvoerapparaat staat er niet bij. weet iemand wat ik verder kan doen en of het nog opgelost kan worden?

2 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is er door de tik inwendige ergens iets losgeraakt/afgebroken. Om daar zeker van te zijn en om te repareren zal de laptop opengemaakt moeten worden. Dán is er pas iets over te zeggen of er gerepareerd kan worden.
jc54