Ondersteunt mijn Sony koptelefoon surround sound?

Ik heb een vraag over mijn koptelefoon. Het is de Sony WH-1000XM3. Mijn vraag is of iemand weet of deze surround sound ondersteunt.
Zelf heb ik al geprobeerd te zoeken op het internet maar ik ben niet zo technisch en kon geen duidelijk antwoord vinden.
Ik zou moeten weten of hij het volgende ondersteunt; alleen stereo, audio 5.1 of audio 7.1.
Ik hoop dat iemand dit weet en mij hierbij kan helpen.
Groetjes

3 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (1)

Officieel ondersteunt deze koptelefoon surround sound. Maar de kwaliteit hiervan is zo slecht,dat je geen verschil hoort.
Virtueel surround-geluid werkt overigens met elke stereohoofdtelefoon.
Goede surround sound koptelefoons zijn bijvoorbeeld:
1. Sennheiser PC 373D
2. Logitech G933 Artemis
3. HyperX Cloud II
4. SteelSeries Arctis Pro
5. Mpow Iron
6. Redragon H510 Zeus
7. Razer Kraken
8. Corsair VOID RGB Elite
9. Asus ROG Strix
10. Sony PlayStation Platinum
De Sony WH-1000XM3 ondersteunt geen audio 5.1 of audio 7.1.