Kan ik een tracklijst zichtbaar maken van nummers die ik via de radio hoor? Hoe doe je dat?

Via mijn USB luister ik naar mijn radio. Nou wil ik weten of het mogelijk is om de nummers in de volgorde waarop mijn radio de nummers afspeelt.
Zo ja, hoe doe ik dat dan?
Eerste zin radio=muziek.
afspeelt laat zien.
afspeelt laat zien op een een of ander apparaat.

3 jaar geleden
in: Audio
1.7K
gvrox
3 jaar geleden
Jouw USB wat ? Wat voor radio ? "Nou wil ik weten of het mogelijk is om de nummers in de volgorde waarop mijn radio de nummers afspeelt." is geen volledige zin.
Asterixfan1
3 jaar geleden
Op mijn USB staat muziek. Radio=muziek. Foutje!
Asterixfan1
3 jaar geleden
laat zien op een een of ander apparaat
gvrox
3 jaar geleden
Ah, je bedoelt een USB stick; waar zit deze dan in, en waarmee speel je de muziek af ? Als het inderdaad een "radio" is, welk type, zit deze aangesloten op een netwerk ?
LeonardN
3 jaar geleden
Is het zoiets?! Hallo, ik heb een radio [Merk X, type yyyy], daarin stop ik een USBstick van 64GB met MP3's die ik niet allemaal ken/die niet allemaal benoemd zijn.
Als deze afspeelt weet ik dus niet altijd naar welk nummer ik luister. Daarnaast heeft de radio geen "readout"/zijn niet alle nummers benoemd, behalve "Nummer12.MP3"
Ik kan dan natuurlijk wel het nummer ervoor opschrijven of erna wat ik wel ken, dan de USBstick weer in mijn PC stoppen en dan het nummer handmatig opzoeken, maar ik vroeg me af of ik op een snellere makkelijkere manier de nummers te weten kan komen. Maar ik zie ook nog steeds een heel ander verhaal als mogelijkheid voor me. Zo weinig info geef je en zo weinig verhaal maak je. -Staan de nummers per "CD" in een map, of ze staan ze allemaal los door elkaar?
-Speelt je "radio" de nummers random af?
-Zijn de nummers genummerd?
01-Hello.mp3
02-Goodbye.mp3
Asterixfan1
3 jaar geleden
LeonardN, dat is niet wat ik bedoel!
Asterixfan1
3 jaar geleden
De USB zit aangesloten op de USB-aansluiting. De muziek is gedownload op mp3. Ik heb een Panasonic SA-PM500. Ik weet niet of hij aangesloten is op het netwerk.
gvrox
3 jaar geleden
Zoals LeonardN omschrijft klinkt toch aardig in de richting wat je bedoelt; maar alleen maar roepen "dat is NIET wat ik bedoel" helpt niet, je kunt beter uitleggen wat je WEL bedoelt.
Asterixfan1
3 jaar geleden
Sorry dan, LeonardN
LeonardN
3 jaar geleden
Je hoeft geen sorry te zeggen, maar beter uit te leggen wat je wel wil. Als je de muziek zelf hebt gedownloadt.
En als deze niet-random afspeelt
Dan kan je toch heel makkelijk zelf de lijst van nummers en namen even uitprinten, of als textbestand op je laptop/mobiel, inclusief het tracknummer.
Als je een nummer dan niet meer weet, kijk je naar het tracknummer en zoek je op welk nummer het is. Maar nee ik zie geen manier waarop de tracklijst automatisch zichtbaar wordt. Je zou een mobiel met de app Shazam naast je radio kunnen leggen.

Antwoorden (1)

Nee, dat gaat niet, voor zover ik kan zien zitten er geen netwerkmogelijkheden op, dus is er geen mogelijkheid om gegevens met andere apparaten uit te wisselen.