Mijn iPod ondersteunt mijn auto-oplader niet, wat nu?

Ik heb een auto-oplader voor mijn iPod 4G gekocht maar mijn ipod ondersteund de oplader niet. Kan ik hier wat aan doen of is dit mooi k*t voor mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Een andere oplader kopen, kijk even naar de ampere lading van zon oplader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook eens gehad met een oplader van de Action. Waarschijnlijk is de spanning en/of het vermogen wat de oplader geeft te weinig, hierdoor laad de ipod niet op.
Je kan proberen het in een andere auto in te pluggen, maar de kans is klein dat dit het euvel zal verhelpen.
Probeer hem om te ruilen voor een andere of misschien het geld terug of een tegoedbon. Niet geschoten is altijd mis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opladers van de Action worden echt afgeraden. Er zijn bij mensen hele ipod en iphones naar de kl te gegaan door deze oplader. Dus kijk uit!