Aansluiten Home Cinema set heeft optical hoe nu aan te sluiten met Tele2 decoder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Heeft je set alleen een optical-out?
Ik zou even kijken naar de Rood/witte 'cinch-stekkers'. Bij de electrowinkel kun je een cinch-kabel halen (tulp-kabel) en zo je decoder verbinden met je homecinemaset.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het meest handige is het geluid via je TV naar de boxen van je surround systeem te sturen. De AV1 (Scart) is in veel gevallen ook te gebruiken als uitgang van het geluid.

Misschien is het handig ook te vermelden wat voor TV je hebt en wat voor surround systeem