Ik zelf denk dat t een soort regelaar is voor oude discolampen, maar wat is het?

Ik zelf denk dat t een soort regelaar is voor oude discolampen of iets. Kwam het ergens tegen maar kan nergens vinden wat de werkelijke beschrijving en of naam is.
Alvast bedankt

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
2.7K
Amadea
3 jaar geleden
Wat staat er onder de vierde knop, aigues?
TurfGraver
3 jaar geleden
Lijkt op een lichtorgel inderdaad.
Amadea
3 jaar geleden
Nee, het heeft met geluid te maken. Je regelt met deze knoppen de geluidssterkte algemeen en van de lage (bas), midden- (medium) en hoge (aigu) tonen afzonderlijk.
Thecis
3 jaar geleden
Lijkt inderdaad een heel oude versterker / equalizer. Hoe ziet de achterkant er uit? Wellicht even een combifoto maken voor- en achterkant.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
En ik had en heb een hekel aan dansen en disco maar iets dergelijks had ik wel... ben nu 54...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Lijkt verdacht veel op een lichtorgel dat ik vroeger had. Zoek ff op lichtorgel
Thecis
3 jaar geleden
Lijkt er inderdaad wel op.
https://www.conrad.nl/p/conrad-components-116246-3-kanaals-lichtorgel-bouwpakket-230-vac-116246?WT.mc_id=gshop&gclid=EAIaIQobChMI7rSo2MKE6QIVEtd3Ch3hgQsJEAQYASABEgJQmPD_BwE&tid=1578107505_66447429024_pla-495076177192_pla-116246&WT.srch=1&vat=true&insert_kz=8J Om zelf een lichtorgel te maken. Kan er bijna niet om heen dat de component van de link in dit apparaat zit (of iets soort gelijks)
TurfGraver
3 jaar geleden
@Amadea, een lichtorgel heeft ook met geluid te maken...

Het beste antwoord

Het is een lichtorgel. Je sluit er discolampen op aan
Tenminste wij noemden het een lichtorgel. Een draad van de speaker naar het lichtorgel en de lamoen gaan uit en aan op het ritme van de muziek
Lampen (kat op het toetsenbord)
Toegevoegd op 26 april 2020 12:42: tekst