Kan ik een draadloze bleutooth koptelefoon toch op een oude audio-installatie aansluiten?

Mijn audio-installatie is weliswaar oud maar kwalitatief prima (Kenwood) maar heeft geen bluetooth. Is er toch een oplossing ?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Audio
10.9K

Antwoorden (1)

Ja er zijn losse BT-audio verzenders. Die sluit je aan op je audio-installatie via de koptelefoonuitgang en deze maakt dan de verbinding. Wellicht heb je zelfs een uitgang aan de achterkant, dan zie je er niks van.
---
PAS OP!!

We zijn veel meer BT-audio ontvangers (receivers), waarmee je je oude boxen omtovert tot ontvangst apparaat. Jij wil een audio-transtmitter. Kijk goed naar de plaatjes.
----
BLUETOOTH AUDIO TRANSMITTER
De Bluetooth Audio Transmitter is de juiste keuze om draadloze overdracht van geluid van een bepaalde bron (bijv. televisie of stereo) naar apparaten met Bluetooth mogelijk te maken. Deze eindapparaten zijn bijv. een Bluetooth koptelefoon, Bluetooth speakers en andere soortgelijk apparaten.

(Dat is dus wat jij wil)
`---
*We moet Er zijn. Er zijn veel meer....
Toegevoegd op 08 juli 2018 00:51: tekst
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Leuk dat iemand een prima antwoord mint zonder commentaar. Dus in dit geval een + van mij.
LeonardN
5 jaar geleden
Die schrikreactie is ook het beoogde effect. Ik hoop wel dat je het glas drinken in je handen niet hebt laten vallen, dat was ook niet de intentie.