Waarom onthoudt de mp3-speler in mijn auto niet waar hij gebleven is?

Dit is dus het geval als de auto uit is geweest en bijv. de volgende dag weer gestart wordt. Ik heb al gemerkt dat als ik minder nummers op de usb stick zet hij het wel onthoudt. Maar ligt dat dan aan het aantal nummers of aan de grootte van de lege ruimte op de stick? En hoe weet ik wat ik er dan maximaal op kan zetten? Ik heb een Renault Twingo uit 2012.

6 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Het probleem kan veroorzaakt worden door een defecte batterij of een defecte stroomkabel. Controleer of de batterij volledig is opgeladen en of de stroomkabel goed is aangesloten. Als dit niet het geval is, kan het zijn dat de mp3-speler defect is.
Bronnen:
een maand geleden