Hallo, Een vraag over C2000. Ik heb een vergunningportofoon is het mogelijk om daarmee de hulpdient afteluisteren. Motorola GP340 ATEX?

Hallo, Een vraag over C2000.Ik heb sinds gister een portofoon. (Met vergunning) het is de (Motorola GP340 ATEX)Alleen ik heb hem dus nu. Nu was ik aan het kijken of het mogelijk is om hulpdiensten te horen. Maar door middel van (Voorkeurskanalen dat werkt niet) als ik ga naar kanaal 9 - 18 hoor ik telkens een piep die niet ophoudt is het mogelijk om met een vergunning portofoon hulpdiensten afteluisteren?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is een analoge portofoon, volgens mij is c2000 volledig digitaal en heb je een TETRA portofoon nodig.
http://www.c2000shop.nl/

Het beste antwoord

Nee. C2000 is digitaal en maakt gebruik van het TETRA-systeem. De portofoon die jij hebt is een analoog model en is dus per definitie bruikbaar daarvoor.

Toegevoegd na 2 uur:
Per definitie NIET bruikbaar daarvoor, met dank aan ronron1212.

Toegevoegd na 3 uur:
Het enige bijzondere aan deze portofoon is dat deze geen ontploffingsgevaar veroorzaakt bij gebruik (ATEX).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Wel of niet bruikbaar? @MrTomaat
dus per definitie bruikbaar daarvoor.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Aangepast. Was inderdaad "niet' vergeten.
ronron1212
6 jaar geleden
Dacht ik al vandaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kort maar kractig :)