Hoe kan muziek door een koptelefoon luisteren terwijl de muziek door gaat?

Ik heb deze Yamaha set met een laptop. Ik wil graag muziek draaien, maar hoe kan ik een nummer door mijn koptelefoon luisteren terwijl de muziek door de speakers verder gaat. Ik heb Virtual Dj Free. Heb ik dan een jacksplitter nodig om de koptelefoon en de minijack die van de mixer naar de latop gaat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
1.4K

Antwoorden (1)

Door je koptelefoon aan te sluiten op de Hercules(zoals je aangeeft in de reacties) aan de voorzijde. En de boxen (wellicht met mixer) via de achterzijde.

http://ts.hercules.com/download/sound/manuals/DJ_AIR/DJCAir_GettingStartedTutorial_NED.pdf

De mixer op jouw plaatje, daar doe je dan niets mee behalve eenmalig op het juiste volume instellen. Alles doe je verder met de Hercules.

Toegevoegd na 6 minuten:
Plaatje 1 legt het uit. Ik mis overigens een plaatje dat uitlegt dat de Hercules met de laptop gekoppeld moet worden, maar dat moet dus wel.